Sharp LC-52LE700E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sharp LC-52LE700E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

polkaster 23-09-2010
Geschreven voor: Sharp LC-52LE700E

Tv gekocht in december 2009. Ik was ervan uitgegaan dat Ziggo dit toestel wel zou certificeren zodat de CI-module kan worden gebruikt (CI+). Wat schetst mijn verbazing dat kort na aanschaf Sharp met de 705 serie kwam die geen aparte decoder nodig heeft. Echt balen, want de volledige functionaliteit van de 700 kan niet worden gebruikt. Ik lees dat er bezitters zijn die problemen hebben met niet synchroon geluid. Ik heb een pioneer-versterker waarbij het mogelijk is om lip-synchronisatie af te regelen. Dat is perfect. Ben verder zeer tevreden met de aanschaf. Gekocht voor EUR 1.700,- en inmiddels alweer EUR 150,- goedkoper. Maar goed je kan blijven uitstellen en niet aanschaffen. Het formaat leek groot, maar wat mij betreft mag het nog groter. Je went er snel aan. Moet lachen om discussies op internet over het formaat. Vrouwen willen meestal kleiner. En de mannen proberen hen te overtuigen dat groter beter en mooier is.

dagobert255 27-12-2009
Geschreven voor: Sharp LC-52LE700E

Sinds ruim een week heb ik de Sharp LC-52LE700E. Prachtig beeld, maar ik moest wel wennen aan de kijkhoek. Hiervoor had ik een plasmascherm en dan merk je toch echt verschil op dit gebied. Maar als je redelijk recht voor de tv zit is het beeld perfect. Het geluid is goed als je er geen externe geluidinstallatie op aansluit want dan loopt het niet synchroon. Als ik mijn decoder (Humax 5050C) op deze tv aansluit en het geluid via de Bose-instalatie wil laten lopen dan loopt het niet synchroon. Ook is mijn blueray-speler niet op deze manier te gebruiken, ook dan loopt het niet synchroon. Ook met andere apparaten blijft dit probleem bestaan. Kortom; prachtige tv maar alleen te gebruiken als je het geluid uit de tv laat komen en geen externe apparaten gebruikt voor het geluid.

Ollie22 02-12-2009
Geschreven voor: Sharp LC-52LE700E

Enige tijd op onderzoek geweest welke tv het nu moest worden.
Had een Philips 42 inch Aurea wat een klasse apart is en wilde op kwaliteit niet inleveren.
Na een selectie bleven voor mij de samsung 46B8000, de Philips 52pfl9704 en de Sharp 52LE700 over.
In de winkel alle 3 de toestellen naast elkaar bekeken en de Samsung viel eigenlijk al vrij snel af. Dit was het enige toestel van de 3 met het zogenaamde edge led (dus alleen led verlichting in de randen van het scherm) wat als voordeel heeft dat de tv erg mooi plat is. Maar is dit de reden dat je een tv koopt? Voor mij niet want de beeldkwaliteit en de duurzaamheid zijn aanzienlijk minder bij Samsung t.o.v. Philips en Sharp.
Toen bleven de Philips en de Sharp over waar het een leuk weetje is dat in het Philips toestel een panel is afgemonteerd wat door Sharp ontwikkeld is.
Philips had t.o.v. de Sharp het ambilight en internet op de tv door middel van wifi. Maar daarintegen was de Philips dan ook 1000 euro duurder.
U raad het al, uiteindelijk heb ik gekozen voor de Sharp en nu hij thuis staat weet ik ook waarom!!
Wat een prachtig toestel, kraakhelder beeld, voor een platte tv redelijk geluid en wat een contrasten zeg! Zwart is weer echt zwart en niet grijs, om over de helderheid van alle andere kleuren nog maar de zwijgen.
Wat ook een groot voordeel is, is dat je op het Sharp toestel standaard 3 jaar volledige aan huis garantie krijgt! Zegt iets over de kwaliteit.
Wat ik in eerder revieuws heb gelezen dat het beeld en het geluid niet synchroon lopen kan ik echt niet begrijpen. Ik heb zowel een satteliet als digitale kabel van Ziggo aangesloten en ik heb nergens last van.
Kort samengevat: een absolute top tv met de nieuwste LED techniek met prachtig beeld, geluid en tegen absoluut het beste tarief als je hem vergelijkt met de concurrentie!

Koreman 22-10-2009
Geschreven voor: Sharp LC-52LE700E

Prima TV, mooi scherp beeld, geluid vanuit Tv niet best verder enorm bedieningsgemak en zeer zuinig in gebruik